טיפים להגדרת קמפיין

קבלו מאיתנו מספר טיפים להגדרת וניהול הקמפיינים שלכם.

--- בחירת שם קמפיין

על מנת שתדעו במה כל קמפיין עוסק ציינו מספר פרטים לזיהוי ומעקב אחר הקמפיינים שלכם.

ציינו את שם המוצר/שירות/שם אירוע שברצונכם לפרסם, מה מטרת הקמפיין (תדמית, טראפיק, המרות/לידים, מעורבות בפוסט) ותאריך תחילה של הקמפיין.

 לדוגמה: מסכת שיער_מבצע 30% הנחה_22122017

--- בחירת מטרת הקמפיין

בחרו את המטרה העסקית שלכם בקמפיין הנוכחי.

האם אתם מעוניינים בחשיפה ומודעות לבית עסק (תדמית או טראפיק), שלקוחות רלוונטיים יחשפו לשרות ו/או למוצרים שלכם ויבקרו באתר שלכם.

או שאתם מעוניינים ביצירת קשר עם בית העסק, שלקוחות ישלחו פרטים (לידים), יתקשרו אליכם או אפילו ירכשו ישירות באתר.

--- הפניית הגולשים

כאן תבחרו לאן הגולשים יגיעו לאחר שיקליקו על המודעה שלכם, האם לדף העסקי בפייסבוק, לאתר שלכם או לעמוד נחיתה ייעודי.

בעת פרסום מוצר/שירות ספציפי מומלץ להפנות את הגולשים ישירות לדף המוצר/השירות המדובר.

--- לינק לאתר או לעמוד הנחיתה

במידה והחלטתם להפנות את הגולשים לאתר או לעמוד נחיתה.

פשוט העתיקו והדביקו את כתובת האתר או עמוד הנחיתה המבוקש ולאחר הקלקה על המודעות הגולשים יופנו לשם.

--- לינק לעמוד העסקי בפייסבוק

כדי לפרסם בפייסבוק המפרסמים נדרשים לקשר את המודעות לדף עסקי.

פשוט העתיקו והדביקו את כתובת הדף העסקי ותשלח אליכם בקשה מ- adexspress שתאפשר למערכת להגיש את המודעות מהעמוד העסקי שלכם.

בנוסף, כל הקלקה אורגנית תעביר את הלקוחות לעמוד הפייסבוק שלכם ללא עלות נוספת מצידכם.

--- איפה תרצו שהפרסום שלכם יופיע?

סמנו היכן תרצו שהמודעות שלכם יופיע, בדסקטופ או במובייל – ניתן לבחור ב-2 האפשרויות יחדיו.

במידה והאתר או עמוד הנחיתה שלכם לא מותאם למובייל המלצתנו לבחור רק את האפשרות של הדסקטופ כדי לא לפגוע בחוויית המשתמש ובתוצאות הקמפיין.

--- תחילת וסיום הפעילות

סמנו מתי ברצונכם שהקמפיין יתחיל לפעול ומתי הוא יסתיים.

המלצתנו, לא להתחיל את הקמפיין לקראת סוף השבוע אלא בימים ראשון-שלישי.

חשוב מאוד שתהיה קורלציה בין משך הפעילות והתקציב שהגדרתם לפעילות, תקציב יומי נמוך מידי לא מאפשר לקמפיין להגיע לאפקטיביות מקסימאלית.

--- תקציב הפעילות

הגדירו את התקציב המיועד לכל משך הפעילות, מינימום תקציב יומי הוא 20 ש"ח.

אם ברצונכם שהקמפיין יפעל למשך 3 ימים יש לציין מינימום תקציב של 60 (60=3*20).

הגדרת התקציב צריכה להעשות בהתאמה למטרת הפעילות והזמינות שלכם לטפל בפניות לקוחות.

תקציב יומי גדול מידי עלול להביא כמות פניות גדולה כזו שלא תוכלו לטפל בה – וחבל.

--- איך מחליטים לכמה זמן לפרסם?

תלוי בתקציב, גודל קהל המטרה, מטרת הפרסום והמסר השיווקי (תוקף המבצע או ההטבה).
המלצתנו להגדיר תקציב יומי בסך 25 ₪ לכל קבוצת קהלים.

לדוגמה מספרה בנתניה:
קבוצת נשים 20+ מאזור נתניה – מסר שיווקי "גוונים לאישה בהנחה" – תקציב יומי 25 ₪.
קבוצת גברים 20+ מאזור נתניה – מסר שיווקי "תספורת לגבר בהנחה" – תקציב יומי 25 ₪.

--- איך מחליטים בכמה כסף לפרסם?

בהתאם למטרת הפעילות, גודל קהל המטרה והכי חשוב בהתאם להחזר ההשקעה בפועל.
המלצתנו להתחיל עם תקציב בינוני ולאחר בחינת השפעת הפרסום להחליט לגבי המשך הפעילות והתקציב.

--- לאילו קהלים לפרסם?

סמנו לאילו קהלים תרצו להפנות את הפרסום בקמפיין הנוכחי.

קהלים קיימים – במידה ואתם מעוניינים לפרסם הטבה ייחודית או אירוע עבור אוהדי העמוד שלכם או חברים שלהם.

*הידעתם שפייסבוק מגבילה את הפרסום האורגני בעמוד ל 4% בלבד – למעשה מרבית האוהדים שלכם לא רואים כלל את הפרסום שאתם מעלים בעמוד.

קהלים חדשים – במידה ואתם מעוניינים לפרסם את השרות/המוצר שלכם ללקוחות פוטנצייאלים חדשים.

תוכלו לבחור אזור גיאוגרפי (כל הארץ, אזור או עיר), גילאים ומגדר.

הגדרת קהלים ספציפית כגון: תחומי עניין, המערכת מבצעת באופן אוטומטי בהאתם לסוג השרות/מוצר שלכם.

--- באיזה סוג מודעה תרצו להשתמש?

סמנו האם ברצונכם לקדם פוסט מהעמוד או מודעה ממומנת שאינה מופיעה בדף העסק שלכם.

פוסט מהעמוד – יש לעלות פוסט בעמוד ולצרף את הלינק שלו. 

לא הצלחתם למצוא את הלינק של הפוסט, שלחו את התאריך והשעה או תוכן של הפוסט ומערכת adexspress כבר תאתר אותו לבד.

מודעה פרסומית – מודעה שלא עולה בעמוד העסקי שלכם, שלחו את המסרים המרכזיים שלכם ואת ההצעה המסחרית שלכם (לדוגמה: 30% הנחה על כל קנייה).

ניתן לצרף תמונה שרלוונטית לאופי הפעילות ולקהל המטרה שלכם – התמונה צריכה להיות ברוחב 1200 פיקסל וגובה 628 פיקסל. 

המלצתנו לשלב על-גבי התמונה לוגו של בית העסק וטקסט הנעה לפעולה (לא יותר מ 20% טקסט משטח התמונה).

אין לכם תמונה? לא נורא! מערכת adexspress תמצא עבורכם את התמונה הרלוונטית ביותר עבור הפרסום לקהל המטרה שלכם.

עדיין זקוקים לעזרה?

אנחנו כאן בכל עניין ולכל שאלה.
ביום עסקים רגיל, בין השעות 9:00 ל-16:00, אנחנו עונים מהר.

Font Resize
Contrast