שאלות ותשובות

לא מצאתם תשובה? שלחו לנו הודעה!

--- למה צריך לשלם על פרסום בפייסבוק?
אחת הטעויות הנפוצות הן המחשבה שברגע שאנו מעלים פוסט בעמוד הפייסבוק העסקי הפוסט ייחשף לכל אוהדי ו/או עוקבי העמוד. אז זהו שלא, כאשר אנו מפרסמים פוסטים בעמוד פייסבוק מגבילה את החשיפה לכמות קטנה (עד 4% בלבד) ולכן הפוסט והעסק שלכם לא מקבל מספיק חשיפה. על מנת להגדיל את החשיפה יש לשלם על הפרסום בפייסבוק וכך להגדיל את כמות החשיפה ולהגיע לאוהדים בעמוד ולגולשים חדשים הרלוונטיים עבורנו.
--- במה תורם הפרסום בתשלום?
הפרסום בתשלום מקנה לנו את האפשרות להגיע לקהלים רלוונטיים וליצור איתם אינטראקציה בהתאם להגדרת המטרות (תדמית, תנועה לאתר, מכירה וכד').
--- איך בוחרים מטרת הפרסום?

אתם כבעלי עסקים מחליטים מהי מטרת הפרסום שלכם, במה אתם מבקשים להתמקד: תדמית, תנועה לאתר שלכם/לדף העסקי בפייסבוק, הגדלת העסקאות והרווחים.

רוצים להעלות מודעות לעסק שלכם – מטרת הפרסום תהיה קמפיין מודעות/תדמית.
רוצים לקבל פרטי לקוחות רלוונטיים – מטרת הקמפיין תהיה קבלת לידים.
רוצים להגדיל את העסקאות והרווחים בעסק (אתר אי-קומרס) תבחרו להתמקד בקמפיין המרות.
רוצים להעלות מודעות אך גם ליצור תנועה לאתר/לדף העסקי שלכם תבחרו בקמפיין טראפיק.

--- מה אפשר לפרסם?
אפשר לפרסם הכל! פוסט מהדף העסקי, מודעת תמונה, מודעת סרטון, מודעת קרוסלה שמורכבת ממספר תמונות (ניתן לשלב וסרטונים ותמונות). בגדול, השמיים הם הגבול….
--- למי מפרסמים?
מי כמוכם מכיר את הלקוחות? אתם כבעלי העסק תחליטו מי קהל היעד שעבורו תרצו לפרסם בהתאם למוצרים או השירותים שאתם מציעים. תוכלו לקבוע לפנות לקהל שלכם על-פי חתך גילאים, מגדר, אזור גיאוגרפי ועוד.
--- אם הייתי רוצה שאנשים יכנסו לאתר שלי מה צריך להגדיר?
על מנת ליצור תנועה לאתר שלכם תצטרכו להגדיר קמפיין שמטרתו טראפיק, כלומר יצירת תנועה לאתר בהתאם כמובן לקהל היעד שתרצו שיגיע לאתר שלכם.
--- אם אני רוצה שיגיעו יותר אנשים לחנות שלי - מה אני צריך לעשות?

פשוט מאוד, להתחיל לפרסם את העסק שלך והפלטפורמה הכי נגישה וגדולה היא פייסבוק.
פייסבוק מאפשרת לבעלי עסקים ליצור קמפיינים במטרתם הנעת גולשים לחנויות (יצירת קשר טלפוני, הכוונה למיקום בית העסק ועוד).

--- יש לי מספרה בנתניה – למי כדאי לי לפרסם?
בהנחה והמספרה שלך היא לגברים ולנשים כדאי לפרסם לגברים ונשים בגילאי 20+ הגרים ברחובות הסמוכים לעסק שלך בנתניה.
--- איך מחליטים לכמה זמן לפרסם?

תלוי בתקציב, גודל קהל המטרה, מטרת הפרסום והמסר השיווקי (תוקף המבצע או ההטבה).
המלצתנו להגדיר תקציב יומי בסך 25 ₪ לכל קבוצת קהלים.

לדוגמה מספרה בנתניה:
קבוצת נשים 20+ מאזור נתניה – מסר שיווקי "גוונים לאישה בהנחה" – תקציב יומי 25 ₪.
קבוצת גברים 20+ מאזור נתניה – מסר שיווקי "תספורת לגבר בהנחה" – תקציב יומי 25 ₪.

--- איך מחליטים בכמה כסף לפרסם?

בהתאם למטרת הפעילות, גודל קהל המטרה והכי חשוב בהתאם להחזר ההשקעה בפועל.
המלצתנו להתחיל עם תקציב בינוני ולאחר בחינת השפעת הפרסום להחליט לגבי המשך הפעילות והתקציב.

--- מה ההבדל אם אני מפרסם ב20 ₪ ליום או ב50 ₪ ליום?
ההבדל יהיה בכמות הגולשים שיחשפו למודעה שלך ומספר הפעמים שכל אחד מאותם גולשים רלוונטיים יראה את המודעה (כיסוי ותדירות).
--- מה ההבדל בין פרסום פוסט שעלה לעמוד הפייסבוק שלי לבין קידום מודעת פרסומת?
פוסט שעלה בעמוד הפייסבוק שלכם יופיע רק לאנשים שעשו לייק לעמוד או עוקבים אחרי העמוד שלכם. מודעת פרסומת (ממומנת) תופיע בהתאם להחלטתכם, תוכלו לפנות לקהלים שנמצאים באינטראקציה (לייקים/עוקבים) עם העמוד שלכם ו/או לפנות לקהלי יעד חדשים שלא בהכרח מכירים אתכם.
--- חייבים עמוד פייסבוק עסקי בשביל לפרסם?
כן, כדי לפרסם בפייסבוק חייבים בעמוד פייסבוק עסקי שממנו "מוגשות" מודעות הפרסום שלכם.
--- חייבים אתר או עמוד נחיתה חיצוני בשביל לפרסם?
אין חובה באתר או עמוד נחיתה חיצוני על מנת לפרסם בפייסבוק, אפשר להפנות את הגולשים לעמוד הפייסבוק העסקי שלכם או לטופס לידים פנימי (ליד ג'נריישן).
--- האם אני יכול לראות את הפרסום?
כן, תוכלו לראות בעמוד הפייסבוק העסקי שלכם > תחת: התראות / Notifications
--- איפה יראו את הפרסום שלי?

ההחלטה שלך, הפרסום שלך יכול להופיע לקהל היעד במובייל או בדסקטופ או בשניהם.
כמו כן, אתם תוכלו גם להחליט אם אתם רוצים שהמודעה תופיע לקהל היעד בפייסבוק או באינסטגרם או בשניהם גם יחד.

--- איך אני אדע שהפרסום הצליח?
כמות הביקורים באתר תגדל, פידבק חוזר של אנשים שנחשפו למודעות, דיבור על העסק שלך ברשת וכמובן גידול בפניות וההכנסות.
--- מי יראה את הפרסום שלי?
קהל היעד שהגדרת, זאת אומרת מי שתחליט שיראה את הפרסום שלך החל מלקוחות קיימים ועד לקהל יעד חדש.
--- פרסמתי ולא קיבלתי עוד לקוחות - למה?
ייתכן והגדרת קמפיין מודעות/תדמית ולכן המטרה העיקרית של הקמפיין היא לאו דווקא יצירת לקוחות חדשים כי אם העלאת המודעות לעסק שלך, זאת אומרת שמטרת הקמפיין היא חשיפה לעסק שלך למוצרים/שירותים שאתה מציע. על-מנת להגדיל כמות רכישות יש צורך בהגדרת קמפיין המרות שמטרתו להגיע לכמה שיותר אנשים שבסופו של דבר ירכשו את המוצרים/שירותים שלך.

עדיין זקוקים לעזרה?

אנחנו כאן בכל עניין ולכל שאלה.
ביום עסקים רגיל, בין השעות 9:00 ל-16:00, אנחנו עונים מהר.

Font Resize
Contrast